Kouluttaja Niko
Koulutus
Työyhteisöpalvelut Niko Kivimäki Oy tuottaa laadukkaita ja yksilöllisiä koulutuspalveluita kolmen vuosikymmenen kouluttajakokemuksella. Ota rohkeasti yhteyttä esimerkiksi yhteisöllisyyden, toimivan työelämän, vuorovaikutustaitojen, turvallisuuden ja aggressiivisen asiakkaan kohtaamisen kysymyksissä. Tehdään vaikuttavaa koulutusta yhdessä.Esimerkkikoulutukset
Null
Työyhteisökoulutukset
Perustehtävän toteutuminen, työhyvinvointi, ammatillisuus ja toimiva työyhteisö ovat työelämän kivijalka, josta hyötyvät asiakkaat ja työntekijät. Työyhteisökoulutuksissa tarkastelemme ja kehitämme työelämän pelisääntöjä yksilön ja yhteisön näkökulmista unohtamatta asiakkaitamme.
Työyhteisökoulutuksessa pohdimme esimerkiksi:
- onko perustehtävästä työyhteisössä yhteinen ymmärrys
- millaista on työyhteisön sisäinen vuorovaikutus ja kommunikaatio, millaisena se siirtyy asiakastyöhön
- mistä yhteisöllisyys syntyy
- miten työyhteisön ryhmädynamiikka rakentuu
- millaista palvelua asiakkaat saavat ja miten toiminta nähdään ulkoa päin
- miten psykologinen turvallisuus työyhteisössä toteutuu
- miten kokoukset toimivat
- tuletko työssäsi kuulluksi ja nähdyksi
- onko koko ammattitaitosi käytössä
- saatko työstäsi palautetta
Työyhteisöpalvelut Niko Kivimäki Oy:n työyhteisökoulutuksien sisällöt, laajuus sekä painopisteet suunnitellaan yhteistyössä koulutuksen tilaajan kanssa.
Koulutusesimerkkejä:
Työyhteisökoulutus 4 x 60 min.
- Koulutuksen sisältöjä voivat esimerkiksi olla perustehtävän kirkastaminen ja työyhteisön sisäisen kommunikoinnin vahvistaminen.
Työyhteisökoulutus 8 x 60 min.
- Koulutuksen sisältöjä voivat esimerkiksi olla perustehtävän kirkastaminen, työyhteisön vuorovaikutus ja kommunikointi, ryhmädynamiikka ja psykologinen turvallisuus.
Työyhteisökoulutus 16 x 60 min.
- Koulutuksen sisältöjä voivat esimerkiksi olla perustehtävän kirkastaminen, itsensä ja oman työn johtaminen, työyhteisön vuorovaikutus ja kommunikaatio, ryhmädynamiikka ja ryhmän kehitysvaiheet, yhteisöllisyys, toimivat kokoukset ja psykologinen turvallisuus.
Tervetuloa työelämän leirinuotiolle, olen varannut sinulle parhaan paikan!
Kaikki lähtee liikkeelle yhteydenotostasi.
Aggressiivisen asiakkaan kohtaaminen työssä –koulutus
Työelämässä fyysinen ja psyykkinen turvallisuus ovat tärkeitä työhyvinvoinnin kannalta. Uhkaavat tai aggressiiviset asiakkaat kuluttavat työyhteisön sisäistä toimintaa ja voivat aiheuttaa työntekijöissä keinottomuutta, stressiä, pelkoa sekä turvattomuutta. Työyhteisön sisäisten klikkien todennäköisyys kasvaa turvattomissa työympäristöissä. Henkinen valmius kohdata haastavia tilanteita voi olla koetuksella niin työntekijällä kuin työyhteisölläkin.
Työyhteisöpalvelut Niko Kivimäki Oy tuottaa aggressiivisen asiakkaan kohtaaminen työssä -koulutuksia kolmen vuosikymmenen kouluttajakokemuksella. Koulutuksissa paneudutaan:
- työntekijöiden henkiseen valmiuteen kohdata vaativia vuorovaikutustilanteita
- ennaltaehkäisyyn ja ennakointiin
- viestintään ja vuorovaikutukseen
- stressiin sekä tilanteen aiheuttamiin tunteisiin
- aggressiivisuuden taustoihin ja syihin
- kokemusoppimiseen
Aggressiivisen asiakkaan kohtaaminen työssä –koulutukset ovat kestoltaan
- 8 x 60 min.
- 16 x 60 min.
Koulutuksen sisällöt, laajuus sekä painopisteet suunnitellaan yhdessä koulutuksen tilaajan kanssa.
Tervetuloa työelämän leirinuotiolle, olen varannut sinulle parhaan paikan!
Kaikki lähtee liikkeelle yhteydenotostasi.
Kouluttaja Niko
Kouluttajan tehtävä on mielestäni palvelutehtävä, kouluttaja on yleisönsä palvelija. Olen kolme vuosikymmentä tehnyt parhaani, että koulutustilaisuuksissa palvelulupaukseni toteutuu. Koulutustilanne on ainutkertainen tapahtuma sinulle ja minulle, jolloin minulta on lupa odottaa reilua vastinetta antamallesi ajalle.
Mikäli toivelistallanne ovat kouluttajan osaaminen, kokemus, teorioiden rakentamista käytännöiksi, tarinallisuus sekä vaikuttava esiintyminen, otathan yhteyttä.
Et välttämättä muista kaikkea sanomaani, mutta muistat, millaisen tunteen se sinussa aiheutti.
Ihmettelyjä
Ryhmädynamiikka – työyhteisön sisäilmaa
Voiko ajatella, että ryhmädynamiikka on työyhteisön sisäilmaa, jota perustehtävässämme hengitämme?
